Problem HJÄLP MIG!

image646image504
Bild: 1 Lindexwebbshop Bild 2: Min egna bild

♥ Jag köpte denna väska för ett tag sedan men blev orsäker på den när jag kom hem, så igår så skulle jag lämna tillbaka den men så hade min farmor (som betalde) betalt med lindexkortet och då var man tvungen att ha med de och så skulle  pengarna in på de kortet igen:( Jag bliirsååå sur, bytesrätten går ut på onsdag så jag måste skynda mig.

♥ Men inte nog med de jag kollade lindex webbshop och såg att den var väskan på HALVA PRISET och det är de mer värd. Ohhh vad ska jag göra!!!!

♥ Jag tycker 300kr är lite mycket för denna väskan som jag inte tycker är supersnygg, för då har jag sett snyggare för den pengen, men 149kr är den värd men då tillkommer ju frakt och massa klydd.

VAD SKA JAG GÖRA? Jag kan ju fixa lindex kortet av min farmor och sen kanske ha tur och få pengarna ändå och köpa en annan väska för!  (jag får nog pengarna)


MEN HÄR ÄR ANDRA SNYGGA VÄSKOR FÖR UNGEFÄR SAMMA PENG!


image648
Bianco 350kr

image649
Bianco 450kr

image650
Ellos 249kr

image653image654
Biacno 350kr

DEN JAG LETAR EFTER
image655
Säckväskan(påsväskan) från Wedins 399kr

Jag kan inte bestämma mig vad jag ska göra, behålla, lägga till och köpa annan, köpa på nätet eller få pengar och vänta tills jag hittar den rätta!!

SNÄLLA KOMMENTERA VAD DU TYCKER!! (vilken av väskorna som är snyggast och vad du tycker jag ska göra)

Vad köper ni eran väskor??

Kommentarer
Postat av: Safiye

jag älskar också den säckväskan, dom har haft en sådan väska på Vero Moda för ett ta sedan men kolla...annars gillar jag också den silvriga från Bianco

2007-09-16 @ 13:52:38
URL: http://safiiyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0