Små shopping



Detta hittade jag på Center Syd. Vi hade ganska bråttom till mormor så vi hann inte gå där så länge men lite hann jag med.

Det första är ett lång linne/klänning i silver/grått från Gina Tricot  för endast 49kr. De linnet och sen en snygg tröja över tillsammans med ett par strumpbyxor/leggins och en härlig sjal. (exempel) Jag tror jag kommer ha mycket användning för de.

De andra är en jättesöt/snygg och
skön halsduk även den i grå. På Vero Moda är den köpt. Det var sjukt vad bra rea vero moda hade där på Center Syd, jättemycket i butiken 70 eller 50%. Naajs denna halsduken sålde dem också ut (trots att det snart är säsong) för bara 60kr.

Sakerna visar inte sitt rätta jag på bilderna utan dem är mycket snyggare i verkligheten.

Vad tycks om min fynd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0