Ants

image1653
De röda kryssen står för ungefär hur jag vill göra med alla myror i mitt hus.


Hejsan svejsan!
Jag vill bara säga att jag hatar myror, är ingen djurpågare men detta djur skulle jag bara villja döda, typ hela vårt hus är bombaderat av myror och var jag än är så finns de där. Det kliar på kroppen hela tiden också, saknas väl bara att de ligger i min säng. En är inte så jobbigt men när de så MÅNGA är de sjukt irriterande. Var bara tvungen att skriva av mig lite känns bättre nu sål änge jag inte tittar på soffbordet framför mig där de kryllar av myror.

Annars ar jag haft en hyfsat fin idag, tråkigt väder bara ska snart iväg och spela träningsmatch, trevligt, mot killar, inte fullt lika trevligt, haha nä jag skoja.

INGEN HEMMA SOM KAN FOTA DAGENS OUTFIT!!! PLUS ATT KAMERAN INTE HAR NÅGOT BATTERI, great!

Imorgon har vi studiedag, då ska jg tillsammans med en kompis slås här hemma med myrorna, shiohooo vågen!! Hoppas vädret bli bättre så vi ska hoppa på studsmattan samt rasta myrorna haha.

Gud vad detta inlägget handlade mycket om myror, hehe ooops..:D

Ha De bäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0