Bästa godiset!

image1726image1727

Asså jag kan inte vara utan godis, hoppas jag inte är ensam. Men det går ju inte att käka massa godis i veckan hela tiden men jag har hittat ett superbra godis, eller choklad är de.

Ett sockerfritt mörkt choklad som verkligen är sååå gott!!

♥ Mörk choklad är ju mycket nyttigare än annat godis
♥ Det är SOCKERFRITT!!
♥ Stoppar sockerfallet

Det är ju kanon, nästan som grönsaker, typ.....!

Anthon Berg, Dark chocolate sugerfree, supergott!

Har du något tips på något nyttigare godis? ( ej naturgodis )


Kommentarer
Postat av: M a t h i l d a

Haha, godisfreaket nr. 1 är det som skriver detta.
Du är inte ensam. Mitt favoritgodis är haribo napparna :) så himla goda är dem. inte så nyttiga men men.

Kram

2008-04-17 @ 21:10:14
URL: http://mathildaaas.blogg.se
Postat av: rebecka

haha, visst är det nog gott men det är väl dyrt ??

2008-04-19 @ 18:47:11
URL: http://heartbeatforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0