Dagens grymma tips

image1628

Därför
gillar jag Kappahl.

Jag är inte så speciellt förtust i så många kläder från Kappahl men en grej som de har och som inte så många andra ha och som är KANON är att de skickar ut jättemånga rabatt checkar.

Nu de senaste 2 månaderna har jag fått två st 50kr rabatt cheackar då man kan gå in och handla för 50kr utan att betala något. Sedan har jag fått 2 st 25% på valfri vara kuponger plus 100kr rabatt på varfria jeans kupong. Sånt gillar man.

Gå in på Kappahls hemsida och anmäl dig till nyhetsbrev i mobilen och mailen så får du massa kanon erbjudande.

I helgen ska jag förmodligen handla upp min 50 kronors check.

Alla blåa ord är länkar

Kommentarer
Postat av: Steffi.k

Jag älskar din blogg, den är så bra !!

2008-04-03 @ 20:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0