Fridayens

Solen kom inte riktigt fram här lika mycket idag, nu fattar man hur mycket vädret gör. Allt blir massor gånger roligare och underbarare dessto bättre vädret är känns det som. Fattar inte heller varför outfits bilderna inte blir så bra fast kameran ( min brosas ) är på 7,1 megapixlar.

För övrigt älskar jag fredagar och har kommit på att jag är typ sämst på att posa.

image1785image1786image1787

Tröja H&M
Svart grej ( tubtopp/ kjol ) H&M
Skärp mammas gamla
Svart armband Glitter
Trä liknande armband mammas gamla
Leggings Gina Tricot
Klocka D&G Thailand
Blommor i öronen I.me.my
Skor Ellos ( Ja, jag älskar de )

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Louise

fint ! ^^

2008-04-25 @ 19:02:33
URL: http://livetenligtlois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0