H&M vs. mig själv

image1620image1622

Är de inte lika?

Idag blev min necessär på syslöjden klar. Har hållt på med den nu några lektioner.....riktigt nöjd faktist.
När det var typ 30 min kvar på lektionen så skulle jag bara sy fast hörnen så pangpajar nålen totalt på symaskinen. Får stress tanke,  " nej måste bli klar " byter maskin och de fixar sig. Tack för de!

Min lilla egna nesseär PH-design kallar jag mitt märke haha liknar faktiskt ganska mycket den från H&M tycker jag.
Min - gratis
H&Ms  49,50kr

Jag råkar nog tillåta mig själv att tycka att min är en aning snyggare än den från H&M..... vad tycker du?

Min egendesignade necessär PH- design eller H&Ms variant?

Något du skulle vara intresserad av att ha där hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0