Jag talar ut med mig själv....

image1810
......jag har inte övat piano
......jag längtar efter brun hy
......jag vill hoppa runt i en blommig klänning barfota
......jag saknar ett djur
......jag borde verkligen plugga
......jag borde verkligen plugga
......jag är orolig för min fot
......jag vet att jag sitter alldeles för mycket vid datan
......jag borde verkligen beställa denna klänningen
......jag har bara 3 godisbitar kvar i min godispåse, ojsan...
......jag är sjukt varm och vill dricka något
......jag längtar till min födelsedag ( 16 maj )
......jag är sugen på att shoppa
......jag vill att vädret alltid ska vara varmt
......jag har svårt att bestämma mig för vilken godisbit jag ska ta nu
......jag har kommit på att jag älskar Thailand.
......jag kan inte hjälpa att jag älskar att blogga
......jag längtar efter att få bada, ute
......jag vet att jag missbrukar pasta
......jag måste dricka något nu innan jag dör
......jag ber pappa

......jag har nästan glömt att jag har haft tandställning
......jag kan ta plastskenan imorgon om jag vill men ska ha den tills på tisdag för säkerhetsskull
......jag tycker inte om mina pigmet
......jag måste snart bestämma mig om jag ska konfirmeras
......jag behöver verkligen plugga nu
......jag borde nog sluta nu
......jag undrar om någon läste allt detta?

......jag vill bara säga att jag älskar er!

Kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: amanda

SVAR: Tackar, jag har köpt dom på Wedins :)

2008-04-27 @ 10:07:34
URL: http://trettiofem.blogg.se
Postat av: Louise

Jag har läst allt , jag ska konfimeras , du måste oxå de palle , annars är det inte kul :( PUSS !

2008-04-27 @ 10:47:01
URL: http://livetenligtlois.blogg.se
Postat av: Nadde

Haha, vilken härlig bild!

Vill tipsa om två tävlingar som är på gång på min blogg. Man kan vinna ett presentkort från H&M värt 350 kr och/eller en prenumeration av en skvallertidning.
Här är en länk till tävlingarna:
http://glamourskvaller.blogspot.com/2008/03/premir-bloggtvlingar.html

2008-04-27 @ 13:46:43
URL: http://glamourskvaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0