Mamma kom hem med!

image1667

Tur att jag lyckades skvallra om Björn Axen produkterna på Rusta för idag åkte mamma dit och skulle kolla på de ( och annat ). Schampot m.m. var slut så ett hårspray blev det för 29,50kr. Inte så stort men hoppas det är bra.

En recension blir det nog på de framöver när jag använt det ett tag, vad tycker ni om de?

Sen vill jag tipsa om väldigt bra sminkservetter ( se bild ). GUNRY, MJUKT & SKÖNT står de och det är precis vad det är. Tar bort sminket jättebra ( nyhet är att de även tar bårt vattenfast smink ).

Nu ska jag nog hoppa ner i loppelådan!

hA dE bäst!

yees fredag imorgon!


Kommentarer
Postat av: julia

hej! måste bara säga att "shit vad du har cool klädstil". jag menar tretton år och lika snygga kläder som nittonåriga modeikoner. haha var bara tvungen att berätta det för dig :) // juliaflora

2008-04-10 @ 23:50:15
URL: http://www.juliaflora.blogg.se
Postat av: ellen

var också på rusta idag, såg björn A grejorna, köpte inget, men om det är bra så gör jag nog det också :) ha en bra fredag!

2008-04-11 @ 17:10:46
URL: http://www.rekis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0