Man kan faktiskt vara galen i allt.


image1618

Det är en stor fara att sätta mig själv med en gryta pasta. Chansen är stor att den är tom väldigt snabbt, jag lyckas få in väldigt mycket i min mun, jag älskar pasta.

Ett gratis nummer av Veckorevyn dök upp  i brevlådan idag, mycket trevligt. Ska läsas......

När klockan slår runt på 6 ska jag ner till hallen för att träna lite basket med poolarna.

Tänk er att Paulina nästan ca 90% säker på vilka örhängen hon ska beställa, applåd. Bara de att de är slut nu, men kommer in nya när som helst skulle jag gissa. Likadant armbandet de kommer om typ 1 vecka.
Guldiga i M blir nog örhängena om jag fortfarande står fast vi de om någon dag.

HA De bäsT!


Kommentarer
Postat av: JohannaMix

Jag har själv dom guldiga :) kram!

2008-04-02 @ 19:27:47
URL: http://johannamix.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0