Nu vill min skinnjakca på..

.....varför kan inte vädret bli bra nu?
I morse var de HELT dimmigt, överallt, man såg ingenting plus ganska kallt. Men sedan längre fram på dagen bli de bättre och då går jag där i min vinterjacka och är varm, nä nu vill jag börja använda min skinnjacka och mina vårskor.
Kom igen värmen, kom igen!

Spana bara in de här snyggingarna.

image1614
Jessica Biel

image1615
Nicky Hilton

image1613
Beyonce Knowles


Har du börjat använda din skinnjacka ( om du har någon ) ?

Kommentarer
Postat av: ellen

jadå för länge sedan ! jag hade min hela vintern haha, vårskor började jag nog med någon gång i februari :P

2008-04-01 @ 21:20:02
URL: http://fixyou.webblogg.se
Postat av: My

Jag har andvänt min jätte länge, det är inte för kallt :P

2008-04-02 @ 18:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0