Sagt & gjort

image1631
Alexander wang

Hejsan!

Sorry för dålig uppdatering igår men som jag nämde innan så skulle de hända lite grejer igår och så blev de också, förutom de där med våfflandet av håret, kompisen var sjuk :(

Hahah friskis & svettis var ju kul, inte riktigt som jag hade tänkt mig men ändå ball att gå på då och då.
Sedan blev de en myskväll hemma hos Matilda.
Massa onttigheter framför TVn till Talang
Hoppande på studsmattan när de va kolmörkt så man såg inget
Lite tjejsnack m.m.

Haha
vi var så heta , vi tvättade av oss vårat smink, satte på oss mjukisbyxor men leggings under, tjocka tröjor, skidstrumpor, inneskor och en fet halsduk vandrade ut och hoppade i mörker på en blöt studsmatta. Haha sjukt ball.

Det var gårdagen de, nu är de ny dag. Träning idag och kanske åka till Burlöcenter sedan, får se om de funkar.

Ha DE BÄsT!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hoppas du får en bra dag! Titta gärna in i min blogg och ställ några frågor i min frågestund :)

2008-04-05 @ 10:07:18
URL: http://cassandrasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0