Vinnaren i tävlingen

Nu har Foon Concept utsett vinnaren i tävlingen och det blev Josefine.

Josefines tolkning:
Helt ärligt vill jag säga att detta halsband inte behöver en "riktig" förklaring. Alla har sina egna tolkningar på detta halsband (som även sett ovan) och ingen är fel! Jag tycker att halsbandets text "Who will care bout grind? Cause this is protest stuff." just ger alla en frågeställning. Och jag tror att det är just det som budskapet ändå är med detta halsband, skapa en frågeställning som är personlig. Och personligen så tror jag att det ger en hopp att vara unik, du behöver inte vara som alla andra. Men det är min tolkning, som sagt, alla har förmodligen sin egna, och det är just det som gör detta halsband så ovärderligt!

Foon Concepts motiverigen till varför just henne:"Josefine har helt rätt, det finns ingen förklaring till texten som är rätt eller fel. Det handlar om en egen tolkning. Och det är just det som är meningen, att
våga vara sig själv och att tro på sig själv. Bär halsbandet med den inställningen!"


Det var många fina tolkningar tyckte jag och tack till alla som var med!

Ny tävling är på G så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyllos josefine då:)
KRAM! :)♥

2008-04-02 @ 16:17:20
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Josefine

Tack igen! :D
Kraaam!♥

2008-04-02 @ 16:55:04
URL: http://josewfine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0