Autum



Nu känns det mer lite aktuellt med höstmode, vädret är sämre och man tro ( men hoppas inte ) att sommaren snart är förbi :( Hemskt det där. Innan när det var 25-30 grader varmt i juli och H&M skickade ut sin höstkatalog kändes det bara grått och trist och jag nästan vägrade titta i den ( kunde ju såklart inte låtabli men ändå ). Nu är jag mer pigg på vad höstens mode ska innehålla. Rutigt kommer vara bland mina nummer 1 tror jag. Ska även försöka hitta mig en schyst kavaj. Inte för att det är så mycket rutigt i Alexander Wangs kollektion men jag diggar den ändå. Västen ska nog också får vara med och åka i höst.
Jag kan garantera er att ni kommer få se mer och mer höstmode nu.

Vad kommer du satsa på i höst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0