Fortsätt så här


Med tre getingar som rumskamrater sitter jag här nere i uterummet vid sjön i vår stuga. Blogg.se (publishme.se) funkade innan idag, that's the reason varför jag inte har bloggat innan.


Vem hade den blekaste om att man var tvungen att packa ner bikinin? Vädergubbarna möjligtvis men inte jag. Nu sitter jag här i min egen skapade bikini, mina gamla försmå badshorts som jag hade typ när jag var 9 och bh. Man tager vad man haver. Känns ju nästan som i juni, juli när jag låg här, det känns ju faktiskt som sommar. Nyklippt gräs, en och annan båt farandes på sjön och framför allt värmen. Kanon, toppen ju!

Samtidigt som jag ligger och jäser i solen, försöker jag fundera ut något vettigt att ha på sig på klassfotot på måndag. Inget lämpligt dyker upp i huvudet....får fortsätta med det. Försöker också ignorera och koppla bort alla läxor jag måste göra. De gör jag i bilen hem, visst Palle?


Ha DE bÄst!


Kommentarer
Postat av: Louise

tackar så mkt , tkr jag med :)

2008-08-31 @ 12:28:11
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/
Postat av: Maggan

Du överlever väl i tight short där ute i ödemarken.Där skulle du ju nästan kunna gå naken, eller?

2008-08-31 @ 12:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0