Lite scary


God morgon raringar!
Smickrande bild va? Ni vet brist på sysselsättning på en busshållsplats. Solen i ögonen hjälpte mig på traven med minen.

La precis ner kameran när två halv fulla spanska män kom gående, såg typ ut som fyllon. Skägg, fula gamla kläder, pratade högljudtt och vinglade sig fram. Den ena närmade sig mig och jag bra " Nej, kom inte hit, kom inte hit tänkte jag ". Självklart satte han sig precis bredvid mig inne i busskuren. Han pratade med den andra crazya mannen ( kompisar var de väl ) och samtidigt la han sin hand på mitt lår och sa något som ingen människa kan tyda på spanska.
" Fly, sticker här i från Palle, tänkte jag typ ".
Ja bara uuuuee och reste mig drastigt, höll tag i väskan och lämnade spanjorerna i busskuren.
Bad en bön att de inte skulle följa efter, det gjorde dem inte heller tack och lov!
Tillägga kan ju vara att detta hände i min lilla ort Bunkeflo. Inte centralen eller nått sånt.
Äckelgubbar ( män ) 10 -.


Kommentarer
Postat av: Louise

fy fan , pervon !

2008-08-23 @ 10:22:55
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/
Postat av: Maggan

BRA GJORT TJEJEN!

Fan, vilka äckel!



De antastade ju dej, det har de ingen rätt att göra.Varje människas kropp tillhör en själv och ingen ska göra nåt mot den ifall man inte själv vill.

Det äcklet gjorde är helt klart kriminellt.Tror att det skulle rubriceras som sexuellt utnyttjande eller nåt sånt. Fråga polisen!

Man ska inte vara rädd och markera! Du skulle ha skrikit högt eller slagit väskan i skallen på idioten och tjoat hysteriskt: "locco locco"!



Råkar du ut för nåt liknande igen så var inte rädd för att "försvara" dig! Påkalla uppmärksamhet, bete dig så den som attackerar dig blir skrämd själv och förhoppningsvis lägger benen på ryggen och själv flyr fältet !

INGEN ska behöva bli utsatt för såna här saker!

2008-08-23 @ 10:30:25
Postat av: monique

Haha snygg bild!







XXX



LOVE FROM LONDON

2008-08-23 @ 10:43:47
URL: http://moniquelondon.com
Postat av: Safiye

fyfan äckliga gubbar, ussshh. Hahha tänkte svara på din lilla kommentaar;) haha visst va det en bra ide med laptop fodral. Jag e så trött på att gå runt o leta, och man hittar bara tråkiga fodral så man kan ju göra sin egen.

2008-08-23 @ 11:42:39
URL: http://safiiyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0