Måndagsbarnet mig



Tjing tjong!


Idag är jag värsta måndagsbarnet även fast skolan är skit med 10 min raster och en dag till fyra, tumme ner.
Men jag har namnsdag! Bara det är värt en tårta tycker jag. Sen fyllde min kanin år, men tyvärr lever inte den gullungen med, inte alls kul men jag gläds åt honom ändå för älskar han så mycket.
Det är 3 månader och 29 dagar till julafton liksom ! på det.
Men det bästa av allt... Jag ska bli intervjuad av en snubbe imorgonI radio! Okej inte värsta Rix FM dirket men ändå. Malmökanalen 89,2 . Lyssna in den kanalen vettja så kanske jag kommer.
Har ingen aning om hur vad eller när. Min tränare ringde och sa att någon hade sagt till honom att de ville intervjua mig. Förmodligen angående basketen. På lunchrasten imorgon, slänger jag i mig maten, sticker till något tyst place och ringer sedan upp han där på min snåla 30 min lunchrast.
Det är live. Då kommer det bli massa sådana ehh...jo....aaa. Menmen whatever, jag svävar ändå på moln. Liksom radio, mig, intervjuad. Wow!

Som sturten på toppen ( mitt nya ordspårk )
 ska vi till Ikea och min garderob kommer överleva!

hA DE bäST!

Fast en riktigt hemsk grej hände idag men den saken får ett helt inlägg med sig =P

Kommentarer
Postat av: Louise

grattis till mig med ! <3

2008-08-25 @ 18:25:43
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/
Postat av: Bea

Du har fina kläder :) Tar du bilderna själv eller tar någon åt dig?

2008-08-25 @ 19:42:28
URL: http://beasplace.blogg.se/
Postat av: Maggan

Häftigt med intevjun, vi kan väl inte lyssna på den här uppe i mellansverige? Hoppas den blir inspelad....eller vänta, den måste ju ligga på webben...är det en kanal som går under SR? Eller?Ska leta......LYCKA TILL i alla fall!

Nu börjar kändisskapet så smått för dig......börja vänja dig!

2008-08-26 @ 09:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0