Paulina

Kanske inget speciellt, ganska dyra men någon ängel viskar i mitt öra att jag behöver en sådan här. Blev smått kär i dem, fråga mig inte varför egentligen inget större märkvärdigt. 299kr för 1, 500 för 2. Hm....har några dagar att bestämma mig på. Ser det egentligen mer som världens bästa myströja att glida runt i. Men myströja för 300 pix??
Men jag tycker ändå att det står mitt namn någonstans på den.

å


Hjälp mig vad tycker ni? Köp eller inte köpa? Värt pengarna? Vilken i så fall om jag ska köpa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

den första , helt klart :D

2008-08-16 @ 23:07:20
Postat av: Bea

Snygga, var har du hittat dom? Den första var coolast!

2008-08-17 @ 16:02:35
URL: http://beasplace.blogg.se/
Postat av: Karolin

Snygga tees! Var e dom från?? Ja har LETAT ÖVERALLT efter den gråa me de trycket!! Var?? Snälla svara :) Kram!

2008-08-20 @ 14:47:35
URL: http://karolin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0