Tjong ballong!


Foto: Palle

Godmorgon sweethearts!
Solen väckte mig idag, en glipa mellan rullrardinen och fönstret kom ljuset ifrån och träffade perfekt rakt i fejan på mig, Yes! Nu regnar det och gråa moln tittar förbi.

Kvart över två på natten igår ställer sig min kompis upp och playar stereon på nästan högsta. Börjar mima och dansa till, " I'm a baribie girl ". Hahaha. En smula trött var ju jag eftersom jag samma dag hade gått upp halv åtta på morgonen samt tränat två pass. Men jag överlevde. Tog väl någon halvtimme för att få tyst på henne men runt tre tiden nannade vi.
Nu är jag utsövd och redo för en högsta stereorunda för min kompis som är lite sådär halv trött här i sängen bredvid mig.

hA DE bäsT!

Ps. Ikväll får jag tobax min dator, jippi!

Kommentarer
Postat av: Ellen & Olivia

(svar)tack , din design är också fin !

2008-08-10 @ 19:07:29
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0