Tradera tips



Jag har en slags variant av köpstopp, typ du får inte köpa något om det inte är så att du har sucktat efter det jättelänge, specialpris, erbjudande, speciellt tillfälle eller annat som inte GÅR att motstå. Får väl se hur det går med det.
Men där av delar jag med mig av ett fynd på tradera som ligger lite sådär på gränsen på min köpstopps grej. Men jag väljer att tipsar er istället.
Går ut om ca 8 timmar och är upp i bara dryga 60kronor. Najs!
Du hittar auktionen här.

Psst....blev det så att du budade vore det kul att veta =)

Kommentarer
Postat av: Eva Lotta

Nån dj-a nytta ska du väl göra för att du får vara där det är så härligt och mysigt.....ska dina stackars föräldrar behöva slita halvt ihjäl sig för att du bara ska laaaaata dig och ha kul?

Var du inte ute och åkte i båten här för leden och hade asakul, eller?

Är det kanske för mkt begärt då att du tömmer båten på litta vatten, va?

Latstocka!

Klaga och gnäll lagom, tänk på oss stackare som inte har det så gott som du kan ha det där i ert paradis!

2008-08-31 @ 19:14:06
Postat av: Ellen

oh vad fin! lite chanelliknande..

2008-09-02 @ 17:51:09
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0