Trend är något man följer stil är något man har


...tjejen har båda. Jag säger bara spana in hennes kläder. Liksom den blommiga kavajen ( bild 2 ) är det inte alla som får storsa runt i och jag skulle göra mycket för att den skulle hoppa in i min garderob. Bild ett är jag också helt såld på. Jag är i och för sig helt såld på alla bilderna men ändå. En liten boring sak är bara att det är ingen svensk tjej, USA är verkligen USA.
Men inspiration till 1000 oavsett vilken land man är från.

Checka hennes blogg här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är verkligen kul när du tipsar om andra bloggar!:D fortsätt så, är jätte roligt när man hittar fler bloggar att inspireras av:) Sjukt snygg header btw!

2011-02-01 @ 21:07:03
URL: http://ehlinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0