Usual



Bara för det är torsdag idag ( snart fredag ) så tillbringades en av våra raster idag med en kladdkaka från Ica.
Massor av kärlek till choklad =)

Schema brytande dag idag, på svenska betyder det inga vanliga lektioner. Vi skulle bara fylla i vår I.U.P hela dagen. Individuella utvecklingsplan. Håller på att spy på den ny efter att ha tagit upp det med ALLA lärare i ALLA ämnen.
Förhoppningsvis ska den hjälpa en i alla fall med målen :P

Fick sluta 25 min tidigare också dag. Inte bra för min del, min lilla buss skulle ju ändå inte komma förr än 30-40min.
Att stå och vänta så länge låg långt ner på min önskelista. Nähä, fjäskande mig till att min polare transporterade mig( cykel ) en bit bort. Sen fick jag gå. Värsta powerwalkingen samt lite småjogging när inga bilar syntes till.
Man ville ju vara hemma innan bussen körde förbi en.

Kofta Gekås
Linne Gina Tricot
Jeans Rågårds
Halsband SNÖ
Pärlörhängen Ur & Penn
Armband Marmalaid
Väska Gina Tricot
Klocka D&G ( som går helt tjotahejti ) Thailand
Converse

hA DE bäST!

Kommentarer
Postat av: Madde

Supersöt outfit!

2008-08-28 @ 17:05:34
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: Peter Ingestad

Jag är heterosexuell!

2008-08-28 @ 19:04:47
URL: http://luzgannon.blogspot.com/
Postat av: Evelina

Sååå snygg outfit!! Underbar topp!!:D

2008-08-28 @ 21:42:04
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0