Five

Tjalå!

Skolan rullar på och så länge vi inte får läxor men slutar halv ett leker livet :P
Måste beröma mig själv en smula att jag cyklar till - från skolan, duktig Palle. Ni ska veta att det är en bit.
Ska ta mig till Malmöfestivalen senare, är ni förvånade? Slut på fredag så gäller att passa på haha:D
NRJ in the park
ska ses. Inte den belkaste vem som ska sjunga även fast mina kompisar har nämt 2-3 namn, som bortblåst i mitt huvud. Menmen låtarna känner man nog allt igen.

Idag glider jag runt i min body och funderar på när jag måste sluta springa runt i kortärmat? Höstvädret kan vänta, ingen fara. Bjussar på extra många bilder på outfiten idag bara för att jag är på bjussehumör tihi.

hA DE bäSt!




Jag like den Urringningen

Body Gina Tricot
Jeans Rådgårds
Sjal Gekås
Örhängen ringar Guldfynd
Armband Glitter
Klocka köpt i Halland
Halsband ringar Systrarna Grene kulan från SNÖ
Converse

Vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0