Stekiga cykeln



Tjahej!

Bye bye medaljen för Stefan Holm, checkar OS med flingor framför tvn. Holm rev precis ut sig :(
Någon som vet om Carolina Kluft är i längdhoppsfinal?

Skola till bara halv två idag, en liten mjukisstart nu i början, tack för det rektor. Trampade hem på min cykel idag, hata motvind men det gick 10 gånger snabbare ändå än att vänta på min sega buss som skulle gå en halv timme efter att vi slutat.
Snart får jag trampa igen på cykeln, denna gången ner till bussen för att åka in och träna.

T-shirt Gina Tricot
Jeans ( typ ½  år sedan jag hade det :P )
Converse
Skärp farmors gamla
Väska Second hand
Klocka D&G Thailand
Halsband
Tessas smycken
Örhängen I.me.my

hA DE bäST!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka fina bilder! =)

2008-08-19 @ 16:07:30
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0