Red

Jag lyssnar sönder Veronica Maggios låt " Gammal sång ". Kalasbra.
Kors i taket vad jag rensar... nu ska här bli ordning. Imorgon bär det iväg till Ikea, förvaringens gud.
Då ska klädställning m.m. inhandlas.

Min lilla sminklåda är nu också rensad. Haha där hittade man gammalt barnsmink. Var ju tvungen att prova det mesta för att se hur det såg ut samt om det var gammalt. Skojigt det där. Mamma trodde jag hade blivit slagen när jag kom ner i köket med brun ögonskugga. Den slängdes. Fick också attans röda läppar helt plötsligt av något gammalt läppstift från en SOLO tidning.




Kommentarer
Postat av: Sassy

Röda läppar är ju så snyggt!

2008-08-24 @ 18:28:51
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0