Väder


Vid havet på en klippa jag står, nä jag ska inte dikta fast det kanske började som det. Jag Invigde min nya kofta som jag la ner i varuvagnen på Gekås.  Älskar den! Känns nästan som att röd är min färg, inbillar mig det i alla fall. Var sugen på att trampa ner på badstegen, bara vädret hade varit på min sida. Blåsigt, vågor och en gömd sol. Men 20 grader gränsen klarade det nog.
Denna bilden är från Bohus Malmön där vi var igår. Nu är vädret hemskt, öser öser ner.

Kanske borde bli vädergud, det har ösregnat sedan 06:00 i morse. Oopps....

Sitter med hörlurarna på öronen vid datorn, vrållyssnar på E.M.D. Mest när den blonde sötaste snyggingen sjunger. Isglass + sol... jag smälter. Tihihi


Kofta Gekås

Shorts Gina Tricot

Väska Gina Tricot

Converse

Jordgubbs halsband/armband Guldfynd

Pärlörhängen Ur & Penn

Armband Marmalaid

Vitt linne köpt i Danmark

hA De bäST!


Kommentarer
Postat av: Matilda

NÄÄÄÄ JÄVLAR !!!!!!! HELVETE VAD FIN BILD ! har aldrig sett en sån bra bild på dig ta inte illa upp , jag menar asså inte att du inte e fin på dom andra men denna var ju så fiiiiiin jävlar vad fiiiiiin :D:D:D:D

2008-08-05 @ 15:53:28
Postat av: Sara

Fin du är!

2008-08-05 @ 17:49:41
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0