3,2,1...hejdå



Det är dags nu.
Ni vet himelriket, jag, Palle, Paulina ska dit nu. Himelriket kallas även Thailand och Malaysia. Jag vet, jag tror inte heller det är sant men eftersom jag har ett nypsår på armen så förstår jag att det är sant.

Typ världens lyckligaste Paulina åker nu! Tåget rullar snart mot Stockholm, där vi ska lyfta ifrån imorgon också.

Jag dyker upp när vi minst anar det! Lovar att uppdatera där nere.

Ha en helt funcking underbar jul! Det ska jag ha!
( Jag blir ju nästna tårögd).

hA de bäST! Ni äR bäsT!

Kommentarer
Postat av: ellen

svar; ha det bra, så ses vi om några veckor! jag är också borta 3 v. underbart :)

2008-12-08 @ 18:47:31
URL: http://fixyou.webblogg.se/
Postat av: Österviksgänget

Sawadee!

Nu sitter du på planet och har ca 6 tim kvar tills ni landar i Bangkok där ert häftiga äventyr börjar...här nere är det över midnatt nu...

Vi är redan nere, men fortfarande lite jetleggade... Ack så gott att bada i 30 graders poolen. Har shoppat loss idag. Bl.a en liten julgran!

Vi hörs när ni landat och ses efter era häftiga strapatser runt i Thailand och Malaysia!

VÄLKOMNA TILL OSS I KAMALA!

2008-12-09 @ 18:19:01
Postat av: Marielle

Hej!

Varje dag pågår en "dagens kluring" hos mig! Kika in du med och ha chansen att vinna superhäftiga priser!



Kramar



2008-12-09 @ 20:02:43
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0