Lugg


Ja det är jag.

Hallå!

Yes man, riktigt kass uppdatering idag men vet ni vad...jag har nu äntligen köpt min lilla bebis...IPOD TOUCH (bild kommer)! Sihoo...ni kan ju gissa vad jag pillat med nu under kvällen. Jag är kär i den bara så alla vet ! :P Glad som en banumpa,som dag-otto säger haha :D
Men jag har dock inte lista ut hur man lägger in bilder och videos än, via itunes? Någon som vet?
Är
tyvärr tvungen att lägga undan ipoden nu (jag ska nog döpa den) because jag måste krypa ner i loppelådan.
Biter på naglar och ber till gud för att de där demostranterna i Thailand bara ska försvinna....please...vårt första flyg går dit...:(

hA DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Maria

uuueee !! vilken gräslig unge .

2008-12-02 @ 08:42:13
Postat av: ellen

demonstranterna försvann ju! wohoooo! hihi, vilken dag åker du? jag kommer liksom den 15de när plygplatsen öppnas, fast det är säkert klart innan med :). vilket flyg åker du med då? pusss!

2008-12-02 @ 16:20:22
URL: http://fixyou.webblogg.se/
Postat av: ellen

demonstranterna försvann ju! wohoooo! hihi, vilken dag åker du? jag kommer liksom den 15de när plygplatsen öppnas, fast det är säkert klart innan med :). vilket flyg åker du med då? pusss!

2008-12-02 @ 16:20:35
URL: http://fixyou.webblogg.se/
Postat av: ellen

svar: weeeei ! jag åker med ngt turkiskt haha! ;D. thaiair är asbra ! det åkte jag med förra gången, allt ingår typ.. alltså man betalr inte på plats liksom :D. puss på dig snart är vi thailändare båda två, haha :D :D:D

2008-12-02 @ 18:07:14
URL: http://fixyou.webblogg.se/
Postat av: Österviksgänget

Och hur och när vi kommer iväg återstår.Men de har börjat med en flight direkt till Phuket, fast än så länge bara den 4/12.....håller tummar att de ska bli en flight varje dag....ska ringa resebyrån i morgon igen....

2008-12-02 @ 19:23:26
Postat av: Österviksgänget

Och hur och när vi kommer iväg återstår.Men de har börjat med en flight direkt till Phuket, fast än så länge bara den 4/12.....håller tummar att de ska bli en flight varje dag....ska ringa resebyrån i morgon igen....

2008-12-02 @ 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0