Billig shopping

De här låg i påsen

Jag har köpt typ världens sämsta plagg för att fota, sjukt svårt att få den på bild eftersom hela tröjan är svart och pösig. Men jag kan säga att den är väldigt stor, bagy och avslappnad. Ja gillar den men börjar funderna om jag skulle tagit en storlek mindre men nja jag tror inte de.....?


JC kommer den ifrån och jag gav endast 74 spänn för den!



image1229image1230
image1231
image1232
sidenbandet blev ju inte de vackraste....
image1233


Som sagt det var väldigft svårt att få den snygg på bild men i verkligeheten är den väldigt snygg. Tyvärr blev de också en ful bakgrund, var så fokuserad på att tröjan:D sorry


Vad tycker du om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0