En dag full av motion

image1370

Mat behöver man alltid, pasta är min favorit vardagsmat, igår råkade jag typ proppa i mig 1/2 kg själv utan bestick...:P

Heej!

Inte en så illa första dag i skolan faktiskt, inte många lektioner och var på väldigt bra humör.

Nu ska man göra av med allt man stoppat i sig under lovet plus att nu har jag bestämt att jag ska försöka bli vig, (humm wish me good luck). Vill kunna ta upp höga ben när jag dansar samt kunna gå ner i splitt, stretcha på paulina du har en lång väg kvar, får se hur de går med den saken. Några tips? (stretching m.m.)

Min kompis: Asså jag ska jogga den 3 kms rundan som vi kör med skolan när jag kommer hem
Jag: Ohh de vill jag också, är sugen på att springa
Min kompis: Ammen häng med då, ja faan vad ball
Jag: Jo, men jag ska dansa i 2,5 timme sen plus spela piano, jag kommer va döööd.
Min kompis: Nä då, kom igen

Så blev de!!

Vi sprang /joggade 3km och de kändes riktigt bra, konditionen hade jag i alla fall inte tappat.

Sen spelade jag piano samt dansade i 2,5 timme. Är hemma nu men är faktiskt inte så trött som jag trodde.

På tanke på asfalt så har de varit underbart väder idag, riktigt vårväder.


Hur har vädret varit hos er?


Ha dE BäsT!



Kommentarer
Postat av: rebecka

utan bestick ? crazy woman !

var med och tävla på min blogg om snygga designer!
TÄVLA TÄVLA TÄVLA , gå in på länken nedan :
http://heartbeatforever.blogg.se/1203963348_tvla_om_snygg_design.html

2008-02-26 @ 19:14:15
URL: http://heartbeatforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0