Från topp till tå: Toppar

Var ett tag sedan jag körde denna kategorien och de finns massor av delar kvar, se andra från topp till tå grejer här.

Denna gången är de toppar, både t-shirts och linnen och långarmade tröjor.

Randigt, blommig, sött och pösigt är de jag gillar och kommer satsa på mest i vår.


I vår kommer jag köra mycket på oversized t-shirts, så snyggt och enkelt. Matcha den till både jeans, leggings och shorts. Igår införskaffade jag mig en rosa och fler kanska de blir.


Som linne så skulle jag vilja ha ett lång enfärgat som man kan matcha till mycket och ha under andra toppar så att de blir går nedan för rumpan, samt något blommigt sött.


Sen som ni säkert redan vet så älskar jag den blå randiga tröja från H&M som jag hoppas är tillräckligt lång för att ha som klänning även för mig ( min långis).


 Toppar med text/tryck var ganska modernt förra säsongen men jag tycker fortfarande de är snyggt.


image1393


Både oversized och med text, två flugor i en smäll. Kommer från ONLY och kostar ca 179kr.


T-shirt från H&M 98kr

image1395


Söt spets topp från H&M 198kr





Blommig topp från Forever21 och kostar ca 120kr ( ni visst väl att de levererar till Sverige nu bara de att frakten är jättedyr, runt 300kr)



Vad tänker du ha för toppar i vår?

Vad tycker du om de här topparna på bilderna/länkarna?

Vad tycker du om denna kategorin?


Kommentarer
Postat av: Danni

Jag gillar de spetsika och blommtoppen. Riktigt söta :)

2008-02-29 @ 22:35:59
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0