Gormorgon

Godmorgon!

Hinner med ett litet inlägg nu innan jag sticker till plugget.

Klockan 16.00 ska jag samlas för att åka till Helsingborg och spela match. Ohh det finns ingen som kan hämta mig efter lunch så jag måste gå till halv tre ändå........alltid något, bättre än att sluta halv fyra (som vi egentligen gör). Ska vi sjuktkul att spela och denna gången är de bara en match som vi ska spela.




Det är sådana här bollar vi spelar med, Molten storlek 6

Vi hörs igen när jag kommer hem!!

hA De bäST!

Kommentarer
Postat av: M

Hej!
Jag undrar nu när vi har kommit igång lite med vår blogg om du kan göra "reklam" för oss. Skulle varit JÄTTE-bussigt.

Kram M

2008-02-01 @ 15:02:32
URL: http://ourfantasy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0