Kläderna för idag

Hejsan!

Konstigt igår var de jättefint väder och hyfsat varmt idag är de svinkallt, regn och blåsigt, crazy jag som trodde våren skulle komma nu.

Ska snart sticka iväg och träna, känner inte för de, vill bara krypa upp i en mysigt filt dricka varmchoklad och titta på någon bra film.

Detta har jag i alla fall på mig idag, ganska vårigt, jag som hade hoppats på värme och  vår idag.


image1374image1375


Tunika Gina Tricot ( mammas )
Jeans märke ONLY men från Rågårds
Klocka D&G Thailand
Ring Ur och penn
Halsband I.me.my
Örhängen Pilgrim ( syns ej )
Väska Second hand
Sko Gabor
Sidenband tygaffär


Vad tycker du om dagens outfit?

Kommentarer
Postat av: Safiye

snyggt, jag tyckte att sidenbandet passar skitbra med färgen på tunikan:) Ja jag kan inte träna:( jag har väntat en vecka på att få träna:( men men jag vt att Lottie typ jobbar och åker direkt till träningen och jag brukar aldrig få tag på henne så jag undrar om du skulle kunna säga till henne att jag e sjuk:( och om jag inte kommer på träningen imorron så har jag inte blivit frisk än

2008-02-26 @ 16:14:38
URL: http://safiiyes.blogg.se
Postat av: Anonym

fint! :) jag har också fastnat för det här med att ha en sidenband eller ett smalt skärp i midjan! :)

2008-02-26 @ 20:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0