Rysarekväll

Hej!

Har nu kommit hem för en mycket rolig kväll med 5 tjejspolare, vi kollade  på en rysare och en viss del i filmen var riktigt läääääääskig. Jag typ slet av min kompis håret medans 2 andra gömde sig bakom soffan och den femte tittade inte alls. Mmm som ni förstår sjukt läskig, disturbia hette filmen och jag rekommenderar den verkligen om man gillar rysare ( de tar ett tag innan den blir läskig så den är inte såå jobbigt läskig som scream typ ).Efter den såg vi American Pie, hehe.


En riktigt lyckad kväll med riktigt mycket godis och chips, opps, men som tur är ska jag spela match imorgon samt vara på elit utvecklingsträning hela söndagen så jag gör nog av med de.


 




Vad har du hittat på ikväll?

Har du sett filmen?

Kommentarer
Postat av: Louise

RÄTT :)

2008-03-01 @ 10:53:33
URL: http://livetenligtlois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0