Svaren!

Jag tycker det är assnyggt att vara lång som du, men tycker du att det är jobbigt ibland?

Tack så mycket!
Jo det är klart de kan vara de ibland, många som ofta säger ohh kolla så lång hon är men de beror på vilket humör jag är på hur jag tar de. Oftas bryr jag mig inte, men en dålig dag kan de vara jobbigt.
Men vadå jag kan inte hjälpa att jag är lång. Ibland är de kaxiga personer som tror de är något som säger de och då brukar jag ibland ge igen genom att typ säga - nä vadå det är ju du som är kort, hahah.
Men nä jag kan som sagt inte hjälpa de och det kan faktist vara snyggt att vara lång.


Är du rädd för att lägga ut bilder på dig själv?


Lite, jag funderar faktist på att börja lägga ut lite bilder med huvudet, för bloggen blir mer personlig och förmodligen roligare då. Men vill inte hamna på olämpliga sidor.
Men vad tycker ni, vill ni att jag ska börja visa ansiktet?



Dagens skämt! tack..=)

Hehehe okej. Mina kompis ringde mig och låtsades vara någon som ringde och frågade om min blogg och jag har gett ut mitt mobilnr. till någon tävling så först trodde jag att de var de. Det lät så sjukt verkligt och inte alls som de själva så jag gick på de men tillslut började de skratta och då förstod jag. Men säger fel kompis., jag bara ammen är de du Matida och sen börjar hon asflabba ännu mer och då hör ja att de är Andrea ( och rebecka ). Galna kompisar!!


Vad gör du så att dagen ska dra iväg när du är sjuk?

BLOGGAR!!!!! Ligger i soffan med laptopen hela dagen.......:D



Hur i all sin dar hinner du med att blogga, plåta outfiten och allt annat kul du gör på din blogg, träna basket, spela piano och dansa utöver ditt skolarbete?


Ja det är ungefär vad mitt liv består av. Skola i skolan samt på bussar, kvällar m.m. Basket, dans och piano efter skolan. Har någon timme där i mellan och då passar jag på att blogga ( samt mer läxor ). Men ibland känns de lite mycket men bloggar gör jag ju bara för att de är kul och för jag ÄLSKAR de!


Har du något favorit pogram?

Är inte så mycket för TV, men ÄLSKAR idol. Melodifestivalen och Let's dance är också balla program, som ni märker tävlingsprogram med musik:D


Har du något favoritämne?

Idrott, syslöjd, musik de är de allra bästa.
Men som typ vanliga ämnen så gillar jag matte och svenska ( ibland).


Vilken är din favoritäffär?

Inga speciella direkt men snygga kläder har de..:D
Gina Tricot, Vero moda, H&M, Bikbok, Monki m.m.



Vilka bloggar besöker du regelbundet?

Jag har ca 100 bloggar som jag bevakar på bloggkoll och läser de inlägg som jag tycker verkar roliga varje dag.
Men bloggar som jag ofta läser är Kenza, Lisaplace, Karolin, Kelly, Tjoppe , Käthe och Maja och massa andra.


Har du varit inne på min nån gång?

Alla de som kommenterar deras bloggar besöker jag, så kommentera ofta för att locka mig till din blogg!!!



Tack för alla frågor, det är bara kommentera/maila om ni vill veta något mer.


Ha dE BÄsT!


Kommentarer
Postat av: My

Hahhaah ,. Andrea och rebecka gjorde precis samma sak til mej!! men andrea snackade finska typ så jag fattade att det va på skoj haha :D

2008-02-19 @ 08:00:34
URL: http://kellnerz.blogg.se
Postat av: Bloggtävlingar - Tävla och vinn!

Så... nu var det fixat... det är tidigt på dagen..=)

Tack för att du sa till!

2008-02-19 @ 08:54:04
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se
Postat av: Sofia

Heej! Jag tycker verkligen du ska våga lägga ut bilder med ansiktet! Alltså inte göra det varje gång, bara nån gång då och då! Bloggen blir mycket personligare då!

2008-02-19 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0