Uppdate från Halland!

Hej alla underbara!

Igår kom mina två mostrar från Stockholm, mormor har blivit jättesjuk och är på sjukhuset ....:(

En av min moster hade med sig laptop och internet, perfekt.


Nu sitter jag här i mormors hus utan mormor.....:(


Vi kom hit i torsdags och lämnade i fredags eftermiddag för att sticka till Småland. När vi kom dit hade strömmen gått, så där satt  vi med filtar framför den öpnna spisen.....ganska mysigt men lite kallt.
Tidigt nästa morgon ringde de från sjukhuset och vi kastade oss iväg. Mormor är kvar på sjukhuset och vi ska hälsa på henne idag.

Kommer hem senare idag, vi ses då.

Hoppas ni hängde med på min blandade uppdatering....


Ha de BäsT!

Kommentarer
Postat av: Angelika

heeeej:P
hur var det med mormor ?
var det mamma som hade med seg datorn ? hehe

2008-02-24 @ 17:38:22
URL: http://angemix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0