Världens sööööötast t-shirts

image1245image1246image1247image1248

Några sötare t-shirts får man ju leta efter.

Nalle Puh är ju världens sötaste Disney figur, älskar hans charm och söthet.
Sen den birtday t-shirten är ju så underbar och hej tröja på alla språk, älskar de allihop!


Dessa underbara t-shirtsen kommer fårn dELias och kostar ca 150spänn/st.
 

Men vet någon något med frakt m.m? Har du beställt något därifrån kommentera gärna då vad du tyckte om de, storlek, material priser m.m?


Vad tycker du om de?


Kommentarer
Postat av: Clea

dom skickar inte äns till sverige

2008-02-05 @ 22:03:48
Postat av: a

jag har oxå hitat en massa snygga t-shirtar där! sjukt gulliga och snygga :) tyvärr vet jag ingenting om hemsidan, men säg till om du hör någonting ; )
ha det bra

2008-02-05 @ 22:05:54
URL: http://ourfantasy.blogg.se
Postat av: Frida

JAG SKA KÖPA ALLT - när jag blir rik vill säga :)

2008-02-05 @ 22:31:55
URL: http://frilligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0