205kr

Idag var det som sagt shopping som stod på schemat.
Det blev inte så mycket direkt, trots de klarade jag mig från att köpa de där som man prova i slutet och TROR att man kommer använda:D (!)
Hittade varken dennadessa eller den här som jag hade hoppats på att hitta (något av de i alla fall).

Blev riktiga reaplagg men jag diggar de, totalt blev de 205 spänn (najs) och sen fick ag 300 spänn till av farmor för att handla för någon annan gång (riktigt nas).

image1181
65 spänn på Vero moda

image1184
39kr på Vero moda

image1182image1183
99kr på BikBok



Vad tycker ni om mina fynd då?


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Snyggt!

2008-01-07 @ 18:18:32
URL: http://cassandrasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0