Åkte 2007, hemma 2008!

Hejsan alla underbara!!

Nu har jag kommit hem både från Thailand (som ni vet) och från Småland.Det blev ett väldigt enkelt nyårsfirande men det gjorde inte så mycket efter den resan vi gjorde.

Idag har jag varit borta hela dagen och spelat basket, lundaspelen, en turnering med lag från utlandet. Vi vann 1av våra 2 matcher idag och imorgon gäller samma sak, (eftersom det är en turnering), jag åker tidigt på morgonen och kommer hem runt 5 och har då spelat våra andra 2 matcher (hoppas vi vinner de). Sen beror det på hur de går imorgon om vi spelar på fredag och lördag med.

Nu är det ett helt nytt år känns båda bra och dåligt:

Bra
- man kan börja om på nytt och planera in roliga grejer samt glömma allt tråkigt som varit.

Dåligt - tiden går fort och man hinner ju knappt med, plugget blir nu bara svårare och svårare.

Man kan se ifram emot ett upplevelse rikt år, man vet aldrig vad som väntar en! (scary)

hA dE häSt!!

image1160
Först en promenad ute i småland med lite snö under fötterna (icke bra med converse som jag hade) sedan in i värmen med en kopp varmchoklad (med en chokladpinne i som smälter när man lägger i den och blir superdupergoooooood)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0