Barndop hela dagen!

Idag har jag varit på barndop till min lilla kusin Hugo. Jag är fadder så jag fick stå framme vid altaret:D
Han är så gullig så gullig men började skrika när prästen skulle ta honom:P
God mat och tårta när vi kom hem till min faster och hennes man och har nu precis kommer hem till Malmö.
Vill så klart visa vad jag hade på mig. Blev lite stressigt för vi fick sticka in på ekohallen 30 min innan barndopet började och köpa nylonstrumpor för de var maskor på de andra:P haha.


Det blir många bilder idag


image1211image1212

image1213image1214

hahah bild 4 här ovan blev lite crazy men kläderna blev så bra att jag blev tvungen att lägga in den.

Klänning Vero moda
Pälsbolero Thailand
Armband gåva
Klocka D&G Thailand
Ring Ur & Penn
Nylonstrumpor Ekohallen!! (yyeey :D )

Vad tycker du om min outfitr?

Kommentarer
Postat av: monika

vilken fin pälssak! hopaps den inte är äkta bara

LONDONBLOGGEN

2008-01-27 @ 19:58:49
URL: http://moniuelondon.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

varför kan du aldrig visa ansiktet på bilder? du har ju ändå en bild på ansiktet som visningsbild! :)

2008-01-27 @ 20:54:37
Postat av: Sofia

svara på kommentaren? :)

2008-01-28 @ 14:39:26
Postat av: JOSEFIN

supersnyggt! ;)

2008-01-29 @ 16:10:47
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Joana

Söt outfit (:

2008-01-29 @ 18:37:24
URL: http://gabor.blogg.se
Postat av: amandas kära Jennie

supersöt outfit! :)

2008-01-29 @ 21:41:04
URL: http://iennifer.blogg.se
Postat av: Maggan

Att Paulina inte visar ansiktet på sina bilder tror jag
beror på att hon inte vill riskera att några av hennes bilder ska hamna på fel sidor och utnyttjas av andra i negativa syften.
Tycker det är klokt och förståndigt av henne att maska facet...ni som undrar hur hon ser ut, ser ju det på hennes startbild...det räcker väl?
Annars är det ju outfiten som hon vill visa och som vi är intresserade av att kolla in. Eller hur?
Ni andra som lägger ut era bilder på nätet, var försiktiga, man vet aldrig vad de kan utnyttjas till.
Känner till flera stycken som hamnat helt tokigt och i alldeles fel sammanhang.
När ni väl publicerat en bild på nätet så finns den där tillgänglig för vem som helst att kopiera och utnyttja i alla tänkbara syften!Och ni kan inte göra ett piss(ursäkta det simpla uttrycket!)åt det!
Fundera på saken! Man kan aldrig vara nog försiktig!

2008-01-30 @ 03:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0