Bästa dagen i veckan

Fredag, härligt tröttsamt att gå 8 till halv fyra idag plus att ingen kunde hämta mig så jag får vänta på bussen i 40 minuter som gör att jag inte kommer hem från halv fem (sitter på bibblan nu). SEEEGGTTT.
Blir nog tvungen att plugga en del ikväll:(
Hahah vi i vår klass och parallell (tjejer) fick sånt ryck vi bara: Ohh vad vill ni göra just nu istället för att gå i skolan? Alla bara ligga framför tvn med godis och sen bara ammen hallå vi sticker till ica efter denna lektionen och har godis till sista när vi ska se film. Så där dimper vi in på SO filmlektionen 10 tjejer med godis, riktigt najs läraren brydde sig inte som tur va...gott!
Ikväll väntar Let's dance, jag känner på mig att Danny kommer dansa riktigt grymt och få bäst poäng av alla!! haha:D

Hur ser er fredag kväll ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0