Blogg.se stul igår

Jag får be om ursäkt för att jag inte bloggade igår. Först så vad jag med en kompis sedan träning sen var jag med samma kompis igen och sen när jag äntligen skulle blogga så funkade inte blogg.se, stöööööörigt.

Idag har de varit värsta slappa dagen.

Först..

- 45 svensksnack
sen..
- 1,5 h håltimme
sen..
- 2 spansklektioner en vår lärare var sjuk så vi hade typ frågesport och kollade på någon tråkigt barnfilm, hahah
sen....
- Lunch
sen...
-Idrott
sen...
-Syslöjd, men vi gick bara rundvandring på en förskola och fick information om de för vi ska ta hand om de små barnen.

Så väldigt slapp dag har de varit idag.

Träning väntar senare...

Hur har du dag sett ut, har den varit bra/dålig?

image1186

Bjuder på en superfin bild på min favoritmodell Gemma Ward, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0