Chill framför TVn

Efter en ganska hård basketträning ska jag nu sätta mig framför tvn med lite gott i gott gott käk som lite frutisallad( banan, clementin och hallon, särar på clementinerna) macka samt juice.
Gott men framför allt enkelt orkar inte fixa någon anstängningsbar mat just nu och mamma har ej tid:D

Ska även kolla in grammisgalan, undra vem prisen går till?

Vi ses förmodligen inte förr än imorgon, typ vi 5 för jag ska spela piano direkt efter skolan.

Nu ska jag fixa maten (se ovan) slappa framför tv, NAAJJJSS!!


hD dE bäStT!

image1191

Spana in de här snyggingarna på Grammisgalan
(från vänster Amanda Jensen, Danny Saucedo <3<3<3, Mattias i idol och Erik Segerstedt). OMG vad snygg Danny är fast han blev flum på bilden, <3 !


Kommentarer
Postat av: Paulina

Gott med fruktsallad.
Ja, jag har så lockigt hår när jag sover med nyducshat hår och trulls ;P

2008-01-09 @ 21:34:56
URL: http://pause2.blogg.se
Postat av: Anonym

detsamma!

2008-01-10 @ 09:03:15
URL: http://helenascity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0