Dagens dialog

Jag: Ursäkta att jag kom försent men...
Lärare: Jag vill inte höra några bortförklaringar, jag bryr mig inte om era läppglans och allt vad ni gör du ska vara här i tid när lektionen börjar.
Jag: Ja, men min kompis är jätte allergisk  mot jordnötter och hon känner av de nu och har fått svårt att andas så jag hjälpte henne.
Lärare: Jaha okeeeeej då, men ta fram din grejer nu och sätt igång

30 sekunder senare

Lärare: Jaha  hur mår hon nu då?
Jag: Ja, hon är inne på toaletten och håller på att spy!


Sånt här stör jag mig på, han sa de så surt också.

Nu när jag kom hem och ringde henne sa hennes bror, nä hon är inte hemma hon är inlagd på sjukhuset till i morgon (minst). Ja bara what!!



Ibland måste faktist lärare förstå att man kommer försent, det var ju faktist bara 6-7 min!



Har ni också sådana här lärare typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0