Dagens...

Dagens humör: Spänd och nervös (vi ska spela kvartsfinal idag i lundaspelen, inte alltid man gör de =) )
Dagens mående: Bra och full av energi
Dagens borde: Packa upp de sista från Thailand samt lägga in allt de jag köpte
Dagens frisyr: Har inte fixat till de alls
Dagens smink: Nothing
Dagens klädsel: Heheh sitter just nu i mjukisbyxor och en hoodtröja
Dagens planer: Ladda som fan inför matchen och se till att ge allt och vinna ikväll
Dagens längtan: Inget vill att tiden ska gå långsamt vill ej börja skolan
Dagens fundering: Vad ska jag göra för finter för att gå förbi min försvarspelare
Dagens mat: Har bara hunnit äta frukost, men under dagen blir de annan mat samt många bananer
Dagens onyttifa: INGET!! än så länge
Dagens bästa: Vi är i kvartsfinal!!
Dagens sämsta: Är sjukt torr om läpparna
Dagens ord: Hahah har inte sagt men än godmorron till min brosa!
Dagens omgivning: Sitter i mitt stökiga rum
Dagens vill ha: Den bärbara datorn som mamma har med sig i Halland, denna som jag sitter vid nu är mycket söligare
Dagens måste: VINNA!!

Som ni märker är det mycket basket i mitt huvud men det blir så när man är nervös och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0