Dagens...

Dagens humör: Har varit jätteglad underdagen (vi vann) men nu är jag lite stressad.
Dagens mående: Trött och lite ont i kroppen
Dagens borde: pluGga med stort G
Dagens frisyr: Blött har duschat
Dagens smink: Nothing
Dagens klädsel: Malbasoverall
Dagens längtan: Provet är gjort och jag har fått gjort lite läxor
Dagens fundering: Vad ska jag ha på mig på barndopet imorgon? (mamma kom precis hem med en annan klänning som hade köpt till mig:D gulligt, vet inte riktigt vad jag ska ha).
Dagens mat: Lite allt möjligt, frukost mackor, pannkakor, frukt, knäckebröd haha
Dagens onyttifa: Pannkakor med sylt, men de har jag nog gjort av med:P
Dagens bästa: Vi spelade så sjuktbra och vann
Dagens sämsta: Stressad med prov och läxor
Dagens sist sagda ord: Tack så mycket massa
Dagens omgivning: Ligger i soffan med laptopen i knäet
Dagens vill ha: Haha man kan komma på mycket, marc jacobs t-shirt, armband från kyssjohanna m.m.
Dagens måste: sova, plugga

Nä nu kan jag tyvärr inte underhålla er mer nu måste jag plugga.
Usch och fy och blää....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0