Där rök den shoppingen

Jag som hade tänkt att gå i stan och fynda på fredag men nopp då är de match. Men det ska ju såklart bli kul, extra ball är att jag måste ta ledigt från skolan och slipper sista bulla 40-grupps lektionen, haha, naaajs.
Men ingen shopping nä med de kan bli av på lördag eller söndag, maybe.....

Mina ben käns inte så pigga är trött efter träningen, nu väntar, käk, Gossip Girl (hoppas serien är lika bra som boken), I huvudet på Gynning samt lite spanskplugg, Enjoy!

image1217


Fick någon kommentar att jag skulle visa mer bilder så nu ska jag försöka ha en bild till varje inlägg (försöka).

Jag skriver ju mycket att jag har varit och tränat och kläderna m.m är inget att se (men kanske händer någong gång att något kommer in på bloggen). Man är inte snygg när man tränar, men är de meningen?,nää.
Men tänkte jag skulle visa min blå Malbasväska som åker med 3 gånger i veckan på träningen plus alla matcher.


Ska ni se Gossip eller Gynnings program ikväll?


Uppdate: Än så länge så är jag inte jätte imponerad av Gossip girl, vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har kollat på Gossip girl nu en kvart , orkade inte titta mer , det var inget vidare tkr jag. vad tkr du ?

2008-01-29 @ 20:17:27
Postat av: Safiye

vad e det för match ni/vi ska spela på freda?

2008-01-29 @ 22:28:12
URL: http://safiiyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0