De har jag gjort sedan halv 5

Hejsan!

Sorry för jag inte la in mer innan idag men jag kollade runt på lite hemsidor och plötsligt så bara råkade ögonen falla ihop (tur man låg i soffan) och jag somnade och sov ända till min mamma väckte mig 20 min träningen började, great.
Jag hann i alla fall och det var en kul, hård och lärork träning.
Fick även erbjundandet att träna extra insidemoves och bli grym på de med hjälp av en av sveriges bästa tränare, de tackar man ju inte nej till.

Kom på att jag ska spela piano imorgon och att jag inte har övat så mycket så de ska jag göra nu när mamma och pappa kollat klart tvn ( flygeln är i vardagsrummet).

hA de bÄsT!

Någon bra på TV idag? Har inte direkt koll på de, men jag såg Gynnings program igår hahah hon är skruvad hon men kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0