Faan vad vi är bääässtt....

Åhh vad jag är glad, vi är vidare till kvartsfinal, i lundaspelen.

Förra året utklassade alla oss nu utklassar vi dem, vann båda våra matcher idag (och vi utklassade inte dem direkt men ändå). Vi kämpade till oss en kvartsfinalplats och imorgon ska vi se hur det går i den matchen, har ingen aning om hur motståndet är men vi ska ge allt.

En liten bad thing var att ca 5 sek innan första halvlek var slut stukade jag mina fingrar (men jag spelade resten av matchen ändå). Hoppas de ska gå över lite under natten och att jag kan spela som vanligt imorgon, för nu gör de ganska ont när jag böjer de.

Imorgon ska vi ge allt, då menar jag allt. Matchen är inte för än runt 18.00 så man hinner vila upp sig lite och sova innan.

Jag är så glad!! Laget, Malbas f93 ni är bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0