" Fjortis " kläder

Kom hem ganska sent i natt från Fjortisfesten och hade ingen som kunde fotta mig så jag gjorde ett litet kollage och visar vad jag hade på mig istället.
Lite halv fjortis blev de, till detta hade jag nylonstrumpor och t-shirten drog jag ner så de blev den ena axlen blev bar.

T-shirt Gina Tricot
Kjol Gina Tricot
Örhängen H&M
Stora brillor (ej de på bilden)
Kuvertväska (ej den på bilden)

image1188


 
Vad tycker du lite fjortis var de väl? Men med lite små t-shirten skysteringar kan man ha de även till vardags.

Kommentarer
Postat av: ellen

du skulle haft adidaströja och idomin ju.. :)

2008-01-20 @ 16:23:17
URL: http://rekis.blogg.se
Postat av: carro

håller med ellen, ditt klädval vart ju inte fjortis alls :(
möjligtvis solbrillorna, men inte mera än det.

2008-04-13 @ 15:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0